Thursday, April 1, 2010

duvarlar sakın boş kalmasın!

Ben yazma özürlü olduğuma karar verdim.  Çünkü aklımda bir sürü şey var aslında, yani hakkaten birşey yazmasam sadece birkaç fotoğraf koysam da olur ama, inat ettim arkadaş ben neden yazamıyorum?!  Alt tarafı iki cümle yani o kadar okudum ettim, çok ağırıma gidiyor.  Sırf yazamıyorum diye blogu bırakmaktan korkuyorum, zaten bunca zaman "yazamıyorum ben" diye açmadım.  Kabus gibi, kelimeler korkulu rüyam oldu.  Ne desem, nasıl başlasam da hani basın bülteni gibi olmasın falan derken bir saat geçiyor, zaten iki gram hevesim kursağımda kalıyor, lanet edip kalkıyorum, olamaz böyle birşey. 

Diyeceğim şudur ki: fotoğrafı, resmi seviniz, duvarlarınıza asınız, bakıp bakıp ilham alınız. Artık büyüdük seloteyp günlerimiz geride kaldı.  Ama gördüğünüz gibi tek alternatifimiz çerçeve de değil:




No comments:

Post a Comment