Sunday, March 28, 2010

archie grand herkesi düşünmüş

Defter dünyasını takip ederim neden bilmiyorum. Öyle günlük tutan tiplerden değilim.  Bir tane moleskine kullanırım her sene.  On tane de boş defter öylece rafta durur.  Ama yeni defter almak hoşuma gider.  Yeni defter başlangıç demektir.  Başlangıçları severim.  Tamam tamam, dramatik bir sebep bulmaya çalışmayacağım.  Sebepsiz bir şekilde defter dünyasını takip ediyorum işte.  Daha doğrusu o dünyayı takip edenleri takip ediyorum.

Geçen gün nette gezinirken Archie Grand defterlerine rastladım.  Aklınıza gelebilecek her konuda fikri olabilecekleri düşünüp, o fikirler havada kalmasın, kağıda dökülsün diye defterler tasarlamış.

Benim hoşuma gitti, "almazsam ölürüm" kadar değil ama olur da bir gün karşılaşırsak neden olmasın?




Archie Grand

No comments:

Post a Comment