Sunday, February 21, 2010

"bir lokma alabilir miyim?" dedirten fotoğraflar

Sizi bilemem ama ben eğer internette yemek tarifi bakıyorsam, mutlaka fotoğraflı tariflere bakarım. Evet, ben fotoğraf saplantısı olan bir insanım genel olarak, ama yediğim, yiyeceğim şeyin resmini görmem çok önemli. Eskinin o fotoğrafsız, yazıyla dolu yemek ansiklopedilerini hiç anlayamam mesela, benim rafımda yeri olamaz.

Beni tanıyanlar, bundan birkaç yıl önceki fantazi mesleğimin “food styling” olduğunu bilirler. Yemek stilistliği, kendinizin yaptığı veya başka birinin elinden çıkmış bir yemeğin tabakta daha iştah açıcı gözükmesini amaçlayan bir meslek dalı kısaca özetlemek gerekirse. Ülkemizde hala çok niş bir alan olduğunu düşünüyorum. Yani fotoğrafla uğraşan, aynı zamanda mutfağı da kuvvetli arkadaşlar varsa, fantazi mesleğimi öneriyorum onlara.


Resimlerin üzerine tıklayarak direk olarak sayfalara yönlenebilirsiniz:

Kyle Dreier


William Smith


Adam Pearson


Béatrice Peltre



No comments:

Post a Comment